Шановні клієнти! Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви маєте право повернути або обміняти товар належної якості за будь-якої причини протягом 14 днів з моменту покупки, при дотриманні нижчезазначених умов і положень.

 

ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

 

Ви можете обміняти товар належної якості на аналогічний товар або на інший товар з відшкодуванням цінової різниці, або повернути гроші. Обмін товару проводиться протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки шляхом його передачі продавцю.

 

Будь ласка, переконайтеся, що товар не був у вживанні, відсутні відколи й потертості, збережені його упаковка, товарний вигляд, споживчі властивості, заводські пломби, маркування, фабричні ярлики, наклейки і документи, а також є товарний чек або касовий чек або інший документ, підтверджує оплату зазначеного товару.

 

Ми також має право відмовити вам у заміні товару або його повернення, якщо:

-з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів без урахування дня покупки;

-При перевірці якості товару були виявлені ознаки втручання в пристрій товару (розтин, спроби ремонту) або будуть знайдені сліди нецільового використання;

-внесени конструктивні зміни в товар та / або його складові, або виявлені їх спроби.

 

У разі повернення товару належної якості, витрати на доставку товару і відправлення назад продавцеві оплачуються за домовленістю. При пересиланні товару службами кур'єрської доставки, поштою або будь-якими суб'єктами логістичних сервісів для його повернення, всі питання, що виникли з врегулюванням ситуацій пов'язаних з псуванням товару, його повним знищенням або втратою покладаються на покупця.

 

 

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

 

Згідно зі статтею 8 (частина 14) Закону України "Про захист прав споживачів", у разі виникнення сумнівів в якості споживаного товару, за бажанням покупця може бути проведена незалежна експертиза, при цьому, при встановленні повної працездатності товару і його відповідності заявленим технічним і функціональним характеристикам , витрати на проведення експертизи відшкодовує покупець. Обмін товару або повернення грошових коштів за нього виконується тільки після отримання результатів незалежної експертизи, яка встановила, що товар не відповідає заявленим виробником параметрам.

 

Споживач має право бути присутнім при перевірці якості товару особисто або за допомогою участі свого уповноваженого представника. У разі підтвердження неналежної якості товару за результатами проведення незалежної експертизи оплату і витрати, пов'язані з доставкою або пересиланням товару, виконує продавець. Незначні зміни зовнішнього вигляду товару або його окремих елементів, вказаних на зображеннях сайту і не впливають на функціональні якості і технічні характеристики товару не є несправністю товару.

 

Виробник товару також залишає за собою право без попереднього повідомлення вносити зміни в конструкцію, зовнішній вигляд, комплектацію та характеристики товару для поліпшення його технологічних та експлуатаційних якостей. Всі зображення, розміщені на сайті представлені виключно з метою ознайомлення. Комплектація, колір, зовнішній вигляд і інші параметри товару можуть незначно відрізнятися від зазначених на сайті.

 

Якщо у Вас виникли підозри, що наш товар не працює належним чином, несправний або має заводські дефекти, будь ласка, виконайте наступні дії:

 

св'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом, інформація вказана в розділі контакти.

-напішіть нам лист на електронну пошту info@lunit.com.ua з темою «Повернення товару» і намагайтеся максимально докладно описати виниклу проблему. Після отримання листа наш сервіс-менеджер зв'яжеться з вами для уточнення деталей і допомоги у вирішенні виниклої проблеми.

 

 

Повернення через Нову пошту

 

  1. Товар можна повернути Новою поштою протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
  2. Для відправки товару необхідно по телефону (066) 524-25-13 отримати реквізити для відправки повернення у менеджера.
  3. Пересилання товару здійснюється за рахунок покупця.
  4. Після відправки товару необхідно по телефону (066) 524-25-13 повідомити менеджеру номер декларації.
  5. Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей і товарного виду здійснюється повернення грошових коштів протягом 7 днів після відправки.

Легке повернення через Нову пошту. Послуга безкоштовна

це простий сервіс, який дозволяє швидко повернути вже отриманий товар, якщо він не підійшов вам з певних причин.

  • Безкоштовний тариф для посилок та документів
  • Відправка з усіх каналів: поштомат, відділення, кур’єром
  • Оформлення в мобільному додатку або онлайн кабінеті
  • Повернення товару потрібно погодити з продавцем
  • Термін замовлення до 14 днів
  • Товар повинен бути запакований

Як замовити послугу «Легке повернення»?

 

Послуга «Легке повернення» доступна тільки у мобільному додатку або бізнес-кабінеті в електронній накладній посилки.

 

Щоб скористатися Легким поверненням, вам потрібно:

  1. увійти в мобільний додаток Нової пошти або бізнес-кабінет.
  2. відкрити «Мої відправлення» та обрати отриману посилку, яку бажаєте повернути.
  3. у розділі «Керувати посилкою» вибрати «Легке повернення».
  4. зазначити причину повернення товару із запропонованого переліку.
  5. створити нову електронну накладну та відправити товар отримувачу у поштомат, відділення або на адресу.

 

 

ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

 

Після отримання нами товару і при повному його відповідності вимогам, описаним вище, вам будуть повернуті гроші. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" повернення грошей проводиться в термін до 7 днів з моменту отримання повернутого товару. Повернення коштів здійснюється тим же способом і тій самій особі, яким був оплачений замовлення. Звертаємо вашу увагу на те, що в разі оплати товару банківською картою термін повернення грошей залежить від політики банку-емітента картки.